خر مگس

ارائه مطالب متنوع و شاد

خر مگس

ارائه مطالب متنوع و شاد

خر مگس

مطالب شاد و مفرح را در اینجا پیدا کنید

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۰ مرداد ۹۷، ۰۰:۴۵ - مهسا
    لایک
  • ۱ آذر ۹۴، ۲۳:۵۰ - المی ...
    :D
  • ۲۷ مرداد ۹۴، ۰۰:۵۶ - علی مدیحی بیدگلی
    جالب بود

خر مگس 9 = حیوانات

خرمگس بزرگ | پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ق.ظ

یعنی لبخندش منو کشته !!! مثل دخترا موقع غذا خوردن وقتی کسی نگاشون میکنه :))

خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال



ویدئو:

(دوستان برای نمایش بهتر ویدئو روی دریافت کلیک کرده تا به صفحه اختصاصی ویدئو هدایت شوید و در آنجا با سرعت بیشتری می توانید ویدئو رو تماشا کنید)

هنر نزد دختران ایران فسی هست و بس!!!



دریافت
مدت زمان: 35 ثانیه 

 

دیشب نرفتم خونه . . .
صبح که رفتم بابام گفت : دیشب کجا بودی ؟
گفتم : خونه دوستم !
برداشت به ده تا از دوستام زنگ زد ؛ خدا خیرشون بده ، 
هفت تاشون گفتن : دیشب خونه ما بوده !
دوتاشونم گفتن الان اینجاست
ولی خوابه بیدار شد میگم زنگ بزنه.

ولی حیرون معرفت اونی هستم که گفت::

اینجاست داره نماز میخونه نمیتونه صحبت کنه!!!


=================================


مسابقه پیامکی ایرانسل (هر پیام ۷۵تومان) برنده: هر روز لپ تاپ
سوال:
۱: اب خوبه؟ بله
۲: درخت چه رنگ است؟ سبز
۳: اهن سفت تره یا پنبه؟ اهن
سوال آخر: شخصی که نظریه بوروکراسی پست مدرن را باب کرد که بود و اون روز تو خلوت
خودش به چی فکر میکرد!؟

====================================

دیروز دیدم یه پسر بچه قدش به زنگ ایفون نمیرسه هی داره خودشو میکشونه بالا ،
منم مثل یه رابین هود رفتم ، گفتم :میخوای برات زنگ بزنم ، اونم سرشو تکون داد و گفت اوهوم.....

منم برای اینکه سریعتر در رو براش باز کنن دو سه بار زنگ زدم ،

بعدش با لبخند بهش گفتم : خوب دیگه چیکار کنم برات کوچولو ؟؟

گفت هیچی دیگه فرار کن تا صاحبخونه نیومده ...!!!!تو از اون ور برو من از این ور .....!!!

بچه نیستن بخدا گرازن ... :)))

تا یه ربع داشتم مثله اسب یورتمه میرفتم


====================================


قطار بیشتر از همه آلزایمر داره 😟...
.
.
.
.

میگه هو هو!!!! 
دوباره خودش میپرسه چی چی؟؟؟؟!!!!!
خدااا شاهده...
اگه کاری با من ندارین من برم دانشگاه شریف سمینار دارمo_O
جامعه شدیدا به من نیاز داره!!!!

======================================

خیلی حال میده رمز گوشیتو بزاری"(گوه) نخور"
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
الان 6 ماهه داداشم داره ازم میپرسه رمز گوشیت چیه !؟

منم میگم " (گوه) نخور"
باز میپرسه ..


راننده تاکسی محله ما
خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال

سگ مترو سوار !! چجوری نشسته خاک بر سر
خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال

بچه ها میخواین بندری بزنم براتون یا ابودانی :)))
خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال

سگ های ولگرد که میگن اینه !!!! الاف باشی اینجوری میشی :)))
خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال

اینم ابمیوه فروشی سر محلمونه جاتون خالی البته من دارم عکس میگیرم اون من نیستم :)))
خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال

یعنی این اخر مامان سگ بزرگ بازیه :))) اصلا جمله رو حال کردی
خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال

این تازه 18 سالش شده مستقل شده
خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال

حریف میخوام تو اکیت سواری !!!
خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال

قابل توجه دخترا !!! از سگ محلمون یاد بگیرین خونه دار و بچه دار ،،، اصل جنسه
خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال

هی تو ،، اره تو بیا تو کادر میخوام عکس بگیرم دیگه
خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال

اول اینجور میکنید بعد اونجور بعد قرش میدین :)))
خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال

لامصب اخر سلفیه با عینک ری بن !!!!
خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال

بعد از دوچرخه سواری پی پی کردن میچسبه نظرت چیه ؟ نگاه نکن قضیه ناموسی میشه
خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال

لامصب براش مثل شبکه فارسی وان و جم توی میمونه :)))
خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال

ها سگزو (زورو) ندیدین ! بپر بالا بریم خر سواری
خرمگس،خر مگس،سگ،شاد،طنز،خنده،خنده دار،فان،جک،سرگرمی،عکس،باحال

  • خرمگس بزرگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی